Mohon maaf {vakum}

as.png

di karenakan hp ane ruksax layarna ngeblank kulantaran ku kuring di gegel karena keuheul caritana kieu

kuring keur resep internetan ngadadak lemot aaudubilah eta si tsl nyngka kurig teh ku sabab make trick gratis , nya kuring meli paket 2000 da panasaran
na ari pek teh anger keneh kuring keuheul nya di gegel we layar na teh nepika peupeus :D
rarasaan mas meueusan ngegel teh ari pek teh nepika peupeus adduh
nah dari itulah aku gak bisa brosing ,

jadi untuk para sahabat yang telah berkenan mempolou ane / sekedar mampir di sini , mohon maaf yang sebesar2 nya untuk saat ini ane gak bisa kunbal ya ,
mungkin jika ada kesempatan ane akan kunbal dari warnet / sekedar pinjem hp kawan
ok seali lagi ane Mohon Maaf yang sebesar2nya Edo cibayawak vakum dulu ya tetap jaga silaturahmi ya / jaga trus persahabatan kita di dumay

sekian... Sampai jumpa... di lain kesematan,,,,,,,,,

was.png

Subscribe to receive free email updates:

13 Responses to "Mohon maaf {vakum}"

Edo Cibayawak mengatakan...

wilujeng tepang dei lur jaga heheheheh teuing iraha

Rony saputra mengatakan...

lamuuun boga hp dua da rek di bre da karunyaaa

kaget sampe ka di gegel kitu jhhh te nnaon lur di doaken cing menang hp nu aluus

Andros Andrean mengatakan...

Hadir berkunjung gan..
Selamat pagi.

TRIK GRATISAN mengatakan...

beli yg baru sob

Abe Alvian mengatakan...

Di service kang hehe

Faizal blog mengatakan...

semoga hp nya cepat dapat baru ya sahabat..

TRANSformasi mengatakan...

Mun sim abdi mah jigana huntu nu puepeusna sns layar hp..:D

Dani Ihsan mengatakan...

Gak ngerti bahasa postingannya :D
jangan lupa kunbal

Empty Name mengatakan...

wah kang,meuni ktangka d gegelan kitu eta hp. . :D

Reza mengatakan...

Aya aya wae kang

jeky mengatakan...

euleuh euleuh kunaun hp na kang, di gege si jalu meureun, sok atuh di serpis heula, muhun, ari talisilaturohmi mah tetep lancar, tos ah sekitu wae ,
gejlig, permios :)

Ags Jamal mengatakan...

Siiip gan ane ngerti :D

Gudang Informasi MyWapBlog mengatakan...

Semoga cepat kembali, Kunbal ya