Trick gratis internet kartu facebook

TRICK INTERNET GRATIS KARTU FACEBOOK
fb.jpeg

Lur.... hahahaha...calageur ??,.. Sukur ,sukur ath ari sararehat mah , mamanawian yeuh sim kuring gaduh kabar merenah kieu kabarna lur....
kabar gumira kango balarea anu ngagunakeun kartu fb dina hp nokia versi java
khusus kango anu teu acan terang sareng anu resep internetan
reh na dina ieu kasempetan simkuring maksad ngabagi trik gratis kartu fb langsung anggo
ieu trick parantos di tes berhasil dina hp simkuring n5130 xm sareng dinu rerencangan n3120 oge berhasil , parantos dua mingu dugi ka ayeuna ieu trik masih keneh bageur kalayan ngadukung ka simkuring {jalmi teu gaduh tea} alias masih garatis , kngo ngadonlod lumayan jreng....
atuda tong boro2 simkuring ,anu seueur artos oge da gening masih keneh hoyong kanu gratis teh ,hehe.. Tah kumargi kitu anu bd nyobian manga langsung wae atuh canak sadaya alat na di handap ieu
file prov
html>

file prov na di extrak nya, ieu file prov gunana pikeun konfigurasi atanapi jalur akses , carana kirimkeun heula kana hp cina tras kirimkn dei kanu bd di pasang ieu operamini
tah ieu operamini na manga pilih opmina di rename nya lur

operamini 4 .zip
html>

operamini 7 fb.zip
html>

ngaextrak tiasa ngango Blueftp ,nu meryogikeun blueftp Yap Ka Dieu
lur,
mung sakitu nu ka pihatur mugia aya manfaatna kalayan opmina jalan di hp baraya sakumaha nu di piharepkeun
nyangakeun ,kirang langkungna ageung sihapuntena wae ti baraya sadaya... wassalamualaikum....

Subscribe to receive free email updates:

29 Responses to "Trick gratis internet kartu facebook"

JOHAN AHMAD CHOLIQ mengatakan...

Hadir sob di paGi hari yg sejuk,maf sob coMen lg cz bru buat pos news nh

Comen Back pos baru aku ya :-D
dan jangan lupa ya kawan kasih ranting nanti pasti punya qm gw kasih juga ;-)
yg belum Follow ya segera :-P

pos baru aku Shalat Tahajud Membuat Kita Cantik Dan Tampan :->

q tungu coMenNya lho :-*

JOHAN AHMAD CHOLIQ mengatakan...

follow back berhsil
jgn lupa selalu kunbal ya

Martinus halawa mengatakan...

Jalan gk di kartu simpati????

Follow aku tak follback 100%

ψ мαCαη sτßěz ψ mengatakan...

perdana salam kenal dulu ya master

shaufiy mengatakan...

kunbal perdana ue
tsel fbnya mantab ..

DoNy MauLana mengatakan...

penggguna Three nyimak aja mas bro

music reggae mengatakan...

saya pake kartu 3 dah gratis ko sobt :D

oh iya buat admin dan sobat kalo berkenan mampir ke blog saya dan jngan lupa follow iya dan saya akan folback juga insya allah saya akan slalu ada dalam new post sobat :)

Eleven Blog mengatakan...

teu gaduh kartu fb na euy lur :( nyimak wae lahh :grin:

folbeck atuh lurr?

joels mengatakan...

kunjungan siang gan.

kaboul cls mengatakan...

nyimak aja gan & lapor blok sudah ane folow di tunggu folbacknya

Kikai L Gazerock mengatakan...

Wah saya blm terlalu tau bhs sunda nh... :D

Mëngkí Agústô Gãmêrz mengatakan...

Kunjangan perdana nih jgn lupa kunbal yah atau saling follow :)

:arrow: http://agusto-gamerz.heck.in/opera-mini-5-1-multiscreen-jar-fiture-sc.xhtml

Yurika Xixi mengatakan...

indosat nyimak gan. Mantap

MOVIES mengatakan...

met sore sob.. Kunbal di tunggu. Mari saling Follow juga 8-)

ViVi mengatakan...

mt mlm mas,,,,,,,aduh beruntung bngt yg punya sc fb yah :D

Heri Mobile Blog mengatakan...

Aya lurdd simkuring didieu. Hyong nyimak lurd :D tong hilap dongkap di gubug kuring.

Mat Ali mengatakan...

Pengguna xl Absen aj sob :D

Tteguch mengatakan...

Lama gak maen gratisan mas brow, boleh di coba laen kali :D

BERXCO SUNDANESE mengatakan...

sayang lur engsel wilujeng ngopi we ;)

Yoce ᏴᏌᏁᎢᎬᏝᎸᏁ Kadut mengatakan...

abi mah ngangg0 xl,jdi nyimak wae lur

LexBob Sundanese mengatakan...

lamun ku urang di baca2 koment diluhur, hmmmb mywapblog oge loba urang sundanya hehe.

Eksis nyimak wae kang

Santri ndablegs mengatakan...

Sing nawang bli,niki artikel...

Edo Cibayawak mengatakan...

@LexBob Sundanese muhn pgh kang loba dulur gning urang teh!
@Santri ndablegs , alah gustti nging ngango bhasa kitu teu sangup kuring mah yeuh teu ngartos ? Heu...
@ALL , hatur thank you parantos nyarimak!

Ryan mengatakan...

Mantab gan Di Tunggu Kunbal nya :)
Nitip Link
http://red-king.heck.in

Hamdan mengatakan...

hader gan sori bru sempat kunjung... soalnya kemarin sibuk di bunia nyata :D


Visit http://hamdan.mwb.im/

Dedy JunkieZz mengatakan...

kalo ada yg untuk kartu three saya mau kang.
Heheheee

JOHAN AHMAD CHOLIQ mengatakan...

Hadir sob di sore hari yg enak,maf sob gw comen lg cz bru buat pos

Comen Back pos baru aku ya :-D
dan jangan lupa ya kawan kasih ranting nanti pasti punya qm gw kasihollow ya segera :-P

pos baru aku Membuat tulisan 3D pada judul blog :->

q tungu coMenNya lho :-*

GAPLEX mengatakan...

Absen Sore Bos , Sukses selalu ya ..

Kalo ada waktu mampir di blog ku .
:D ;) :evil:

kaboul cls mengatakan...

hadir sob , gak mudeng bahasane